kahvekokusuu Bebegim simdi uyudu uyurken fark ettim burnu tikali simdi serum damlatsam sıkıntı olur mu ki?
Mom061 kahvekokusuu Uyurken yapmamalısın. Korkar ve sıçrar. Genzine akıyor çünkü uykusundayken korkmasın. O zaten rahat nefes alamadığı için uyanır.
kahvekokusuu kutsaltiramisu uyandirirsam aglar simdi uyumaz diye uyandirmak istemiyorum ama boyle de zor nefes aliyo gibi yaa mecbur uyandircam galiba
kutsaltiramisu kahvekokusuu inanır mısın benim kızım 11 aylık asla burun aspiratörünü kullanamıyoruz. Kesinlikle istemiyor. Ben de banyo da oyunlar yaparak burnuyla oynuyorum burnunu yıkıyorum filan banyodaki sonra bi şekildedir çıkıyor 🤦🏼♀️
UmmSalih Uyurken değilde uyanınca olsa daha iyi olur bence korkabilir yani şahsen biri gelip ben uyurken burnuma birşey sıksa korkarim 😏
Aysegul3442 Odayı nemlendirmesi için bir kovada sıcak su koyun , buhar makineniz yoksa, yada su ısıtıcıyı ağzı açık olarak bir kaç kez odada kaynatın
kahvekokusuu kutsaltiramisu daha 36 günlük ama banyoda falan da olsa yapamiyorum ki hemen cildi kızarıyor cani aciyo gibi geliyor zaten daha önce bir kere kullandim simdi ikinci olacak insallah gerek kalmaz fazla kullanmama