Bernauslu çok hareketli benim fıstığım da. Yerinde durmak bilmiyor ve cok hızlı hareket ediyor.
1 yaşında. Geçen aya kadar eline pişik kremi, ıslak mendil paketi, poşet vs verince değiştirene kadar dururdu. Ama bir aydır daha bi hareketli vr hiçbir oyuncak falan oyalamıyor bez değiştirirken.
O kadar karşı olmama rağmen Çok üzülerek yapıyorum ama eline youtubeden otobüsün tekerleği şarkısını açıyorum onu izleyene kadar değiştiriyorum. Ki izlemesin diye evimize tv yi bile kurdurmadık düşün yani tv izleme konusunda o kadar hassas olmama rağmen
bez değişiminde başka yol bulamadım. Kaka yaptığında falan mecbur açıyorum 1 2 dk falan.
Ama onda bile vicdanım sızlıyor.. 🙄