Bızde 3aylık olucaz ılk ıkı ay asla gece uykusundan uyandırıp emzıremıyordum agzını acmıyordu su ara sukur acıyor emıyor.. Doktora soyledıgımde 1aydan sonra gece uyandırma kendı acıkırsa uyanır zatrn demıstı bazen 5 6saat uyur emmezdı 20gundur 3saatte bır gece kendı kalkıyor emıp yatıyor gunduzlerıde memeye cok duskun degıl zorakı emıyor resmen…