Güzel arkadaşlarım sizlere bir konu hakkında danışmak istiyorum hadi destek olun bana birazcık. 13 buçuk aylık oğlum var daha hiç diş çıkarmadı. Yerleri belli fakat daha hiç patlamadı. Fakat şu bir haftadır o kadar huysuz aksi mızmız bir bebek oldu ki. Yani uyku düzeni olan yemeklerini saatinde yiyen bebek gitti tam tersi geldi yerine. Sallayarak uyutuyorum ayağımda tepiniyor tekme atıyor. Normalde uydu mu 2 saat uyanmazdı şimdi yarım saat anca uyuyor. Kahvaltı etmek istemiyor zorla yemek yiyor çizgi film eşliğinde. Gece sabaha kadar mızmız sürekli uykusunda ağlıyor. Sallıyorum yok bana mısın demiyor. Doktora götürdüm hiçbirşeyi yok gelişimi iyi boyu kilosu tahlilleri temiz ama neden böyle yapıyor anlamış değilim. Artık geceleri en fazla 2 saat uyuyorum ona da şükür diyecek kadar oldum. Var mı başına böyle birşey gelen. Heee birde bu arada 2-3 gündür kakası ishal gibi cıvık yapıyor😓😓ne olur birşeyler söyleyip rahatlatın beni.