Emehtapk 6 aylık ek gıdaya geçtim ve pütürlü gıda vermeye çalıştım , hatta blw yaptım yarı yarıya , hala anne sütü alıyor ama katı birşey verdiğimde anında tükürüyor , normal yemek yeme düzenine geçmemekten korkuyorum , benim durumumda olan var mı
kubosunatlasi Emehtapk yani benim bebegimde öyleydi bile yöntemine devam ediin ogurur kusar gibi olur ama yanindasinjz sonucta duzelir 1yasina kadar hep Pütürlu mu verdinjz
Yeymen Emehtapk zamanla düzeliyor benim oglum da oyleydı puree seklinde yedirmem gerekiyordu yaavs yavas duzeldı