3 aylık bebeğim var. O kadar gür ve güzel saçlarım vardı ki. Herkes bayılırdı. Hamileyken de daha da gür ve canlı görünüyordu. Son 1 haftadır aşırı bir dökülme başladı. Bebek yüzünden birkaç gündür saçımı yıkayamamıştım. Şimdi duşta da birkaç günün toplu dökülüşü zannettim ama aynaya bir baktım ki tepemde açılma olmuş. Çok çok üzgünüm. Başına gelen var mı? Bu durum kesilir mi? Tekrardan eski haline döner mi saçlarım?