melankolik kilo ile ilgili bir sıkıntısı yok ise, prematüre degılse ellemeyin.
Aç olsa ağlar, kendisi uyanır emer.
3 aylık bebegım 7.5 kılo. Dogdugından berı geceleri hıc uyanmıyor. Aksam 9 gib uyuyor sabah 7_8 e kadar. Gunduz leri fazlası ile meme ile besleniyor. Onlar ayarını biliyorlar :). Sanslı yız uyanmayan bebeklerimız oldugu ıcın masallah. Sevgiler.