Guner1234 geçenlerde başka bir konu ile ilgili nöroloğa gittiğimizde, rutin sorular sorarken vücutta lekelenme oluyor mu diye sordu. kızarıklar olduğunu söyledim arada, öyle değil, mor ya da siyah lekelerle ilgileniyorum ben dedi. olmadığı için bişey sormadım ama önemli bi belirti olabileceğini düşündüğü için sormuş olabilir, bilmiyorum. o yüzden hemen yarın doktora gidin lütfen 🙏 çok büyük ihtimalle önemli birşey değildir ama kalan küçük ihtimalle önemli bişeyse, ihmal etmeye gelmez. doktorla görüşün, hiç birşey yoktur inşallah ve içiniz rahat eder doktora sorunca.