Merhaba anneler yaklaşık bır aydır bebegımın başında kabuk bağlamış tarzında döküntüler var doktorumuz konak dedi ve krem yazdı kremı sabah aksam kullanıyorum fakat tuhaf bi koku oluşuyo sacında 🧐 banyodan sonra bıle gecmıyor anlamadım ne zaman bıter başına gelen varmı