mother_of_2_boys ben o hastanede oğlumu dünyaya getirdim. Te tuzlada oturuyorum, ayrıntılı ultrasonda kalp ve damarlarında sıkıntı olduğu söylendiği için perinatoloji muayenesi gerekli diyip oraya yolladılar. Doktordan memnunum aslında, ama doğumhane tam bir felaket 🤦🏼♀️ doğum sancımla gittim, açılman başlamış ama daha zamanın var evine git sıklaşınca gel dediler 20 dkda bir sancım oluyor 5 dk ya düşmesini orda bahçede yürüye yürüye bekledim yaklaşık 6 saat 😒 damar yolu açarken damarını patlattılar mosmor oldu şişti 🙄 artı bana hamileliğim sırasında ‘yoğun bakıma bizim hastanede alınıcak, biz de Siyami Ersek le anlaşmalıyız ameliyatı orda olucak şansınız yüksek’ dediler sonuçta kalp ve damar hastalıkları ile ilgilenen bir hastanede işin uzmanları tarafından kontrol edilecekti oğlum, ama doğumdan sonra ben oğlumun yüzünü bile göremeden alıp götürdüler, ve yerimiz yok diyip Pendik Marmara Hastanesi’ne sevk ettiler 😢 beni de saat 10dan öğleden sonra 1.30 a kadar doğumhanede yatırdılar ona da yerleri yokmuş 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ yavrum 20 gün tutunabildi hayata malesef toprak altında şimdi 😓😓