Elifkadir 4.ay atağında olabilir. Genelde 4.ay uyku konusunda sorunların görüldüğü bir dönem. Uyku rutinlerinize dikkat ederek ve uyku saatlerinde ısrarcı olup, diğer vakitlerde uyutmaya çalışmamalısınız. Cok yorgunluktan, uyuyamamaktam da uyuyamıyor olabilir.
Gündr 3 uyku yapması gereken bir dönemdesiniz çünkü. Örneğin 7de kalktığında 2-3 saat aralıklarla besleyerel 11e kadar uyanık kalmasını sağlamalısınız. doyduğundan eminseniz, 11de uyuması için direnmelisiniz. Uyanırsa yarım saat içerisinde hemen kucağınıza almamalı tekrar uyutmaya çalışmalısınız, başarısız olursanız diretmemelisiniz.. yeniden 2-3gibi uyumal ve daha sonra 5gibi bir daha uyumalı.. Saatleri örnek olarak söylüyorum. Zaman aralığını ayarlayabilmek için.. Bu rutini kurmalı ve şaşmamalısınız.. Gece uykusu öncesi yine karnı tok olduğundan emin olarak, gerek banyosu yapılmış, gerek kitap okunmuş.. artık nasıl rahatlıyorsa, ihtiyaçları tamamlanıp uyutmalısınız.. ağladığında hep yeniden uyku moduna geçirmelisiniz..
Zaten bunları yapıyor olabilirsiniz, yine de işlemiyorsa, gündüz en azından bir tanr uykusunu tam olarak uyuduğu bir uyku uyumasını sağlarsınız, gece daha çabuk uykuya geçebildiğini göreceksiniz..