Elifsaremmm gece beslenmesini bizde bir türlü bırakamadık dr artık gece beslenmesini kes dedi ama suan 19 aylık 2-3 kes uyanıyor aynen aç olduğundan degil uyumayı memeden ibaret sanıyor cunku.
bizim burda kahvaltıcı dükkanı var orada Hatay zeytini satılıyor yeşil küçük biraz da eksi, onu çok seviyor ben soyup çekirdeğini çıkarıyorum minicik zaten eliyle lup lup yiyor. Siyah zeytin hiç sevmedi yemiyor o da.