Benim bebeğimde 3aylık bizdede var o beyazlıklar bizde daha önce pamukcuk olmuştu ben gene öyle zannettim doktora götürdüm damak yapısındanmış sürekli elleri ağzında parmaklarını emiyo dedim doktora elleri ikinci beyni dokunarak öğreniyo bu ayda diş çıkmaz dedi