Emineayyzz ben 5 ayina kadar aptamil verdim snra bebelac denedim onuda yiyin bebelac yediriyorum suan canim. 8 ay 6 gunluguz 9bucuk kilo oğlum suan. Ya işte her bebek ayni degil ben hippte aldm 3 aylikken herkes cok iyi dedi dye onuda yedi ama pek doyurucu mama gelmedi bana dye vazgectim ondan en son suan bebelac aliyorz