Merhabalar benim oglum da dün sünnet oldu 3ay 7gunluk ilk sünnet olurken çok ağladı bide ilk çişini yaparken biraz ağladi. Sonra ağrı kesici içirip uyuttum. Iki saatte bir pansuman yapıyorum batikon sürüyorum dünden beri baya bir rahatladı. Korkmayın erken yaptırmanız çok daha iyi oluyor. Ben büyük oğlumu 10aylikken yaptırdım sünnetten okadar korkmuştu ki bezini bile alamadım bi ay hep ağladı bez alırken. Oyuzden bu oğlumu daha erken yaptırdım iyiki de yaptirmisim diyorum. Inşallah sizde kolayca atlatırsınız geçmiş olsun simdiden 😊