Oğlum 9 aylık oldu cok mutlu güleç Bi bebek ti ama bu ay tanıyamıyorum oglumu resmen uyutamıyorum dakikalarda cığlık cığlığa ağlıyo Dr a götürdüm idrar tahlili falan yaptı temiz cıktı cok sukur dişleri geliyo dedi var mı aynı durumda olan gecer mi bu süreç hayırlısıyla 😔