Merhaba arkadaşlar aramızda saçtan anlayan kuaför olan var mı? Eminim şuan aramızda benim gibi sorunu olan vardır … Şimdi mesele şu benim saçlarım açık sarı platin gibi tabi hamilelik pandemi derken dipler siyah siyah geldi baya … Doğuma da maksimum 10gün var eeee Doğumdan sonra da kuaföre gidemeyeceğim pandemiden ve yenidoğan bebeğimi bırakamayacağım İçin. Şimdi sorum şu evde sarı dip boyası nasıl yaparız ? Açıcı ne marka ve ne kadar kullanmak gerekir üzerine küllü bir kumral sarı vermek için hangi boyayı sürmek gerekir ? tabiki bi kuaför gibi yapamayız ama en azından bir iki ay daha şu pandemi hafifleyene kadar idare etsek yeter … iyice saçlardan psikolojimiz bozuldu