Pratik mi derseniz evet gerçekten çok pratik. Çok mu gerekli derseniz bence değil.
Ek gıda döneminde bende avent buharlı pişirici aldım, gerçekten güzel bir makine.
Ben alırken 400 civarı bir fiyatı vardı, şu an baktım 800 küsür gözüküyor. Açıkcası 800 küsür edicek bir olayı da yok. Ben 3-4 ay kullandım, daha sonra çok yer kapladığı ve aslında gerekli olmadığını farkedince sattım. Bu her tencereye uyumlu buharlı pişirme aparatları var, onlardan aldım, bana makinenin yokluğunu hiç aratmadı.
Birde her ne kadar biz pütürlü vermeye korksakta aslında makinenin yaptığı blend etme ek gıdaya başlangıç döneminde önerilmiyor, doğrusu çatalla ezmekmiş. Bende bunu biliyordum ama hem kıyamama hem pratiklik makineyi almıştım, şimdi ki fiyatı olsaydı gerçekten almazdım ama.