Merhaba sevgili anneler yardımıza ihtiyacım var kızımda 1 aydır isilik problemi yaşıyorum pişik kremi denedim pudra denedim sürekli yıkıyorum lipukar baum kullanıyorum şimdi eczacılar pudrayı tavsiye etmiyor kesinlikle kullanma diyor ama pudra çok iyi geliyor kaşıntısınj engelliyor rahatlatıyor başına gelen var mı? Boyun altı kol ve bacaklarının araları bide sırtında oluyor nasıl geçer? Alerjik olarbilir dendi süt ve süt ürünleri çikolata dondurma yemiyorum yasak kullandığım şampuan ve sabunu değiştirdim mustela kullanıyorum atlet le bırakıyorum kalın giydirmiyorum kırmızı kırmızı gördükçe için acıyor..