Hatcemnur62 2 ay 2 günlük bebeğim, önce Hipp kullandım sonra Aptamile geçtik ama dediler ki milupa milumil daha çok kilo aldırır şimdi onu kullanıyoruz , mama kullanan anneler sizce en iyi mama hangisi artık delirmek üzereyim her kafadan bir ses😓
Happygirl8 Hatcemnur62 benim de bebeğim 2 ay 2 günlük 😮😃 ilk ay sarılık olmuştu doktorumuz sma önerdi o zaman kullandım iyi gelmişti.. 2. Ayın başından beri hiç mama vermedim bakalım kilosu ne olmuş bi hagta sonrası kontrole götürcem 🙂
Osmanaybars Hatcemnur62 hani en iyi mama diye birşey yok hepsi katkı maddeli keşke dolu dolu sütümüz olsada sadece anne sütü ile beslenme yavrularımız arkadaşım sadece sütü ile besliyor maşallah görsen kesin mama yemiş dersin tombik tombik. Ama işte sütümüz yetmeyince mamaya baş vuruyoruz mesela cok mama degistirdim çünkü bebeğim mahvoldu gaz problemi yüzünden bize evolvia iyi geldi senin bebeğine ne iyi gelir bilmiyorum bunu deneyerek değişim yaparak gözlemleyerek bulacaksın canım benim
HamzaSiracveBen Hatcemnur62 valla kuzum 5 ayda 7 mama degıstırdım ölüyodum artık biri kabız yaptı birini içmedi biri yaramadı derken en güzel ve en uzun içtiğimiz mama smilac kesinlikle tavsıye ederim bize de yenidoğan hemşiremiz mama sorunumuzu bildiği için onermişti oğlum 36 haftanıb basında 3 680 kılo dogdu hastanede yattık bebelac gold la başlamışlar cıktıktan snra maf olduk cocuk zayıflıyordu sanki ilerleme yoktu bi zaman sonra gine yatırıcaz filan dediker doktor hipp combiotic onerdi hemşiresi smilac onerdi eşim doktoru dinledi evet içti gaz yapmadı kabız yapmadı ama kıloda cok etki etmedi en son care smilac aldım iyi ki de almısım bir hafta da toparladı oğlum iyi ki de almışım hemşiremizi dinleyip oda kızını onunla buyutmuş sonra yaşımıza girene kadar kullandık smilacı ama o 5 ay beni bitirdi arada kaç mama denedim 🙈🙈😏😏☺️☺️☺️
Kahvegerek Hatcemnur62 mama işi biraz değişiklik gösteriyor bebeklerde 1.5 ayından 1 yaşına kadar sma kullandık çok memnun kaldım
Osmanaybars Canım bizde 2 aylık 12 günlüğüz… Bebeğim hem meme hem mama ile besleniyor ilk doğduğunda aptamil kullandık ve hiç memnun kalmadım sonra golden goat kullandık keçi sütlü diye çok övgü vardı o mama cidden güzeldi ama çok gaz sancısı yaptı yavrum hazmedemedi keçi sütlü olmasını ve zaten aşırı gaz problememiz var. Sonra bebelac gold a geçtik ve memnun kaldım ama sebebsiz icime sinmeyen birşey vardı o mamada kokusu bile bir değişikti. Şuan evolvia kullanıyorum ve çok memnunum çocuğum artık rahatladi çok şükür hem besleyici hem gaz diğerleri gibi yapmıyor ben çok memnun kaldım ve evolvia ile devam ediyorum. Ve 60 cc yı geçme mama verirken yoksa çocuklar çatlıyor ağlamaktan sanki doymamış gibi ağlıyor mama bitince ama 2 aylık bebek için 60 ve 75 en ideali kimisi 90 120 veriyorum demis ama bir öğünde okadar verilmez aklında bulunsun. Benim sana onebilurcegim bunlar😊
1prensannesi_ Hatcemnur62 biz bebelac ile başladık onla devam ettik ve bitirdik şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık şükür Kilo alımı da iyiydi böy uzamasi da
Kerevizkafa Hatcemnur62 deneyerek bulmanız lazım biz aptamil kullanıyorduk oğlum sürekli öğürüyordu bebelac kullandık onu sevdi dedik içiyodu ama yeterince değil a101e herobaby gelmişti baya uygundu fiyatı piyasadaki son mamalardı ondan aldık oğlum okadar iştahlı içtiki şuan e bebekte satılıyo çok şükür bimin mamasıda mesela bebivita çok iştahlı içiyo ama diğer mamalarda hep bi iştahsız veya öğürüyo eşimde oğluşumuz çok ekonomik bize hiç zorluk çıkarmıyo diyo😅 sözüm oki denemek lazım en iyi mama bebeğinizin sevdiği mamadır aşağı yukarı hepsinin içeriği aynı bakın hangisini seviyo hangisi gaz kabızlık falan yapmıyo o mama sizin için en iyi mamadır yoksa biri sma der biri evolvia der biri golden goat der biri aptamil der bebelac der derlerde derler herkesin kullandığı kendince güzel o yüzden deneyin iyiyse iyidir çokta takılmayın derim.