Kızlar bebeğim yaklaşık 1 aydır telefonla aşk yaşıyor onu istiyor ona ulaşmak için çırpınıyor. Nasıl vazgeçircem gelen giden fotosunu çekiyor her gün kaç posta görüntülü konuşuyoruz iyice telefon müptelası oldu çıktı çıldırıyor birinin elinde tel görünce bu ayda böyleyse ben yaşında düşünemiyorum yardım😱