Mommyishome kızım şuan 3 aylık,1 aylıkken yüzüstü yatırmaya başladım düz yatağa bazen kendi yanıma bazen kendi yatağına. Üzerine çok sıcaksa hiç bişey örtmüyorum serinse müslin örtü örtüyorum karnına sadece o kadar. Hatta sırt üstü uyuduğu zaman eline mutlaka tülbent veriyorum burnunu gözünü kapatıp öyle uyuyor gündüz uykularını yoksa asla uyumuyor. Çok şükür bi problem yaşamadık bu zamana kadar