Açıldığında çift kişilik yatak olması da çok avantajlı bence . Herhangi bir durumda yanında yatman gerektiğinde sıkıntı yaşamazsin diye düşünüyorum. Bir de benim evim 2+1 divan yatak gibi olmadığı için bir kalabalık misafir olduğunda yine kullanılabilir . Yataktan düşer mi diye korkuyorum çünkü adeta cirit atıyor 😂