_Nehirim Ece_20 açıkcası benim bebeğim 7 aylık benim bile aklım çıkıyor ya kazara hamile kalırsam diye 😔
Zeybeybel Ece_20 illaki zordur ama doktorum bana cocugu emzir hakkına girme demişti. Bence 2 yıl cocugunuzu emzirin sonra 2.yı yapı. Derim kaza ile olursa da yapacak birşg yok Allah verdi deyip bıyutcez