Minikcivcivim Hulya123 bizimde öyle oldu ilk dişi üstten patladı hem de önden ikisi birden de değil teki patladı güldüğünde o kadar komikti ki Hugo’ya benziyordu 😅
Minikcivcivim Hulya123 😅😅 yani endişelenme kuzum bak şimdi 20aylığı geçgin oldu arka azılar hariç tüm dişlerini sıraladı çok şükür. Zaten bi tane patlayınca devamı pıtır pıtır gelir. Biz de geç çıkarmıştık 9aylıktı ilk dişte.
Bulut_pelin Hulya123 evet var benim oğlum işk iki dişini üstten çıkardı. 2 gün sonra altlar çıkmaya başladı.