Melinamm biz de bugün 4 aylık olduk. 1 hafta önce başladı atağı. 9 da uyur sabah 5 6 gibi uyanırdı. Şimdi gece on kez kalkıyor abartısız. Meme emmek istemiyor uykuya dalarken çok zorluk çekiyoruz vs. Çözüm buldum paylaşayım.
Uykuya dalarken klasik müzik dinletiyorum. Özellikle vivaldi storm a bayılıyor. Tabiki her bebek farklıdır ama bence deneyin.
Meme emmemek için kucağımda kendini paralarken ayağa kalkıp sevdiği şarkıyı söylüyorum emmeye başlıyor. Sar makarayı şarkısını çok seviyor mesela hemen ayağa kalkıp söylüyorum emmeye başlıyor. Dikkati başka yerde olduğunda aç da olduğu için emecektir. Biraz yorucu ama aç kalmasından iyidir.
Altı temiz karnı tok oyun da oynandı ama ağlıyorsa ben kucağıma koyup (başı dizlerime ayakları göğsüme deyecek şekilde) bacak hareketleri yapıyorum yine şarkı söyleyerek. Gazı falan varsa çok rahatlatıyor hemen o da benimle şarkı söylüyor.
Artık çok ağlıyor susmuyor kız arıyorsa ya kakasını yapmakta güçlük çekiyor yada gaz çıkaramıyordur. Memeden önce gaz damlası verip arabayla ( bebeğin kendi arabası da olur maksat bağırsaklarda hareket ettirmek) gezmeye çıkıyoruz insanların olmadığı yerlerde turluyoruz.
Ayrıca gün içinde yormaya çalışıyorum balkona çıkıp orda oturuyoruz güneşleniyoruz çıngıraklarıyla oynayıp dans ediyoruz aynaya bakıyoruz çiçek suluyoruz akşam 8 gibi uykuya dalıyor zorla da olsa :)
Allah hepimize kolaylık versin.
Bunlar benim çok işime yarıyor kızlar. İnşallah size de çözüm olur.