Maryhoney Adminlere sesleniyorum telefonum sessizde olsa dahi reklamlar bı anda son ses oluyor bu uygulamayı çocuk uyanıkken kullanmadığım için problem oluyor bı çare istiyorum artık
Ada_Deniz Maryhoney evet bende çok sinir oluorm ne güzel reklamsızdı bu nerden çıktı ya bir uygulamada da reklam olmasın inan çok sinir bozucu adminler keşme kaldırsa bu reklam işini
Supurgesizcadi Maryhoney ben de böyle bir post açmıştım baya oldu.ama malesef bı çözüm olmuyor reklamlara.telefonu sessiz moda alınca bı de yanlardaki ses tuşundan kısın öyle çıkmıyor sesi
NaimeYilmaz Merhaba annelerimiz, kampanya dönemi reklam gösterimlerinde artış olabiliyor. Geçici bir durum.🥰