Synmannesi Kızım 2 aylık bugün iki defa iki gözünü ve tek gözünü şaşı olarak gördüm ödüm koptu normal mi
Cagla16 Synmannesi Kaç aylık canım? Normalde bebekler bazen şaşı olabiliyor benim bebeğime öyleydi düzeliyor 🙏💜
Baloglum123 Synmannesi normal canım doktor bize sanırim 6 aylık veya 1 yaşına kadar normal demişti şaşı bakması göz kayması filan
Deletedmom299 Synmannesi normal kuzum normal bende ilk 3 4 ay falan bu çocuğun gözleri şaşı diye ağlayıp duruyordum 😂😂 şükürler olsun bi sorun yok 😇
Synmannesi Balanne_ ay Allah razı olsun iki gözü birden kaydı şaşı gibi gözler açık sonuna kadar şimdi oldu korktum
Synmannesi Deletedmom299 ay şükürler olsun ins hiç bir yavrumuzda olmaz benim Kızım da da olmaz ins 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Baloglum123 Synmannesi Benim bebegimin ilk 3 ay sık olmustu ama suan pek farketmiyorum olmuyo sanırım artık 4 ay 5 günlük
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Synmannesi gayet normal canım. Taki 6 aya kadar 6 aydan sonra halen devam ediyorsa muayeneye götürün mutlaka. Bizdede aynısı olmuştu. Suan 12 aylık olcak düzeldi cok şükür
Synmannesi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi eşim doktora götürelim diyor ne yapayım haftaya doktora sorarım dedim
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Synmannesi götürüp sorun tabiiki. BUnuda bize doktor demişti bende siz gibi telaş edip götürmğştğm gözü kayıyor diye 🤪🤪. İçiniz rahat eder hem
Synmannesi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi tamam canım haftaya gidicez ins birsey olmaz bebeği düşürdün mü diyor bana Allah korusun