Merhaba arkadaşlar önümüzdeki hafta 1 günlüğüne ise gitmem gerekicek kızıma o gün babası bakıcak ben buzluğa süt bırakmaya çalışıyorum ama bebeğim emerken çokta süt artıramıyorum bütün gün anca 90 100 cc süt koyabiliyorum buzluğa 4 aylık bebek kaç cc süt içer sağımda yapabilmem için sütümü nasıl artırabilirim hızlıca önerilerinizi bekliyorum 🙏