Dorukcum_16 ben pozitifim 5 gunluk bi ilac kullandim hafif oksuruk vardi.2 cocuk var evde onlara bir sey olmadi sakin olun sizde olmamis olabilirsiniz.
14 gun cikmayin cezasi var ayrica pozitifsenin baskalarinada bulastirmayin hastaneye gtmeyin belirti olursa eve gelip yapiyorlar
Erken tedavi diye bir sey yok bana once hic ilac vermediler cok hafifti belirtiler.cok az gicik tarzi oksuruk olunca eve ilac getirdiler