Adelim bayankitapkurdu merhaba bendede aynı sıkıntı var alıstırma bardagı deneyecegım ama korkuyorum. Bıberon phılıps avent tutmadı oysa emzıgı avent chıcco nuk lansınoh hıcbırını almadı aptamıl mama kasıkla verıyorum yarısı tukuruyor yarısınıbyıyor
bayankitapkurdu Adelim benim oğlum da hiçbir biberonu hiçbir mamayı kabul etmiyordu. Onunla başladım şimdi tekrar avenrtin biberonuna geçtik çok şükür. Şimdi bebelac gold içiyor. Korkma dene bi
Adelim bayankitapkurdu alıstırma bardagını da tutmadımı bende pekmez surmustum bıberona tutsun dıye ama tutmadı
bayankitapkurdu Adelim pes etme sürekli dene en son pes ediyorlar. Aç kalıyorlar çünkü. Oğlum 60 Cc zor içerdi 120ye çıktık sonra150 derken az önce ilk defa 180 içti. Benden mutlusu yok valla.
Adelim bayankitapkurdu bıberon denemedıgım kalmadı anında dılıyle ıktırıyor aptamıl mamayı kasıkla zar zor doke saca verıyorum işe baslıyacagım bıberona alıssın ıstedım ama nafıle
Gin zeynebimm27 alıştırma bardağı nuk almıştık, asla damlatma akma yapmıyor. Bebeğin çekmesi gerekiyor içebilmek için. Büyüdükten sonra su çok az geldiği için sinir olmuştu pipetli suluklara geçtik.
Adelim bayankitapkurdu aptamıl aldım bbelac gold almayı dusunuyorum ama mama dan degıl cunku bıberon agzına degdımı dılıyle ıktırıyor cekmıyor bıle kasıkla 60cc verdım yarı tukurdu yarı yedi
Arzuaysu zeynebimm27 merhaba Dr Browns markasından çok memnunum hiç akıtmıyor çocuğumu onu evire çevire bir hale sokuyor yine de mükemmel
zeynebimm27 Arzuaysu çok teşekkür ederim avent aldım damlatıyor diye çok yorum vardı ama salladım ters dönderdim damlatma yapmıyor çok şükür memnunuz şimdilik 🥰