Elifatabey Kızlar bebeğim kundaksız uyumuyor bugün verem aşısı olduk kundak yaparsam koluna sıkıntı olur mı
Prens_annesi170620 Elifatabey canım aşı ateş yapabilir bugünlük yapma istersen dikkat et bizde bugünü 2. Ay aşılarını olduk biraz ateş yaptı
Deletedmom0099 bizde bugun olduk elinizi bile değdirmeyin dedi hemsire yapmasanız daha iyi sanki ağrısı olabilir