Vildanerdinc Peki kızlar emzirmeyi bıraktığımızda tekrar kilo alımı olur mu sizce çünkü mutlaka kalori harcatıyor emzirmek 🤔
Mucizelerveanneleri Havvamurt ben verdim şöyleki ;iki gazlı bebek birini bırak birini al ,yemek yemeyi unut🙄,uykusuz kal 😔,ve bir bakmışsın Ne göbek kalmış Ne kg😳
Ebruelcin Arasdamla ne tarafa doğru koşuyorsunuz bizde kosalim 😅😅 2 cocugum var 3 yas ve 4 aylik, emziriyorum ama göbiş duruyor, ne zaman gidecek nereye gidecek bu göbiş 🧐😒
Melegmanjel Ben 70 kg la hamile kaldım dogum yaparken 86 kiloydum emziriyorum bol bol su ictim bol bol terledim ev cocuk koşturmaca derken şimdi 68 kiloyum
Ebruelcin Arasdamla bnde içiyorum ama olmayınca olmuyor, yürümek lazım, hareket lazım, 2 küçük çocukla ve bu havalarda cikilmiyor dışarı
4E1K Selinozgeenn ne zamandır kullanıyorsunuz özel olmazsa ölçüleriniz neydi ve incelme sağlandı mı??
Selinozgeenn 4E1K ben doğumumun 3üncü günü l ile kullanmaya başladım 71 kiloydum şuan 7aylık bebeğim xs siparişi verdim 53 kiloyum şuan bel ölçüm 59
Ayazinannesi Hamileyken 17 kilo aldim oglum 3 aylik gitti butun kilom hic bisey yapmadan zayifladim 🤔fit vucuduma geri kavustum ne gobek var nede herangi biyermde catlak 😀 genc kiz gibiyim masallah bana..
4E1K Selinozgeenn ben geç kaldım biraz kullanmakta 4aylık bebeğim ben de askılı premıum M aldım daha yeni sürekli de oturduğum iiçn zorlanıyorum ara verdim
Selinozgeenn 4E1K hiç bir zaman geç değil aradan 4 sene bile geçse aynı sonuca ulaşabilirsiniz tabi sürekli takmak kaydıyla 😌😌
4E1K Selinozgeenn hergün kullandınız mı??bebile ilgilenirken çok zorlanıyorum özellikle oturur pozisyonda