Arasdamla benimde bebeğim kolik sürekli ağlıyor sürekli kucakta öyleyken veremedim 😔 mama da vermiyorum sadece emiyor öyle olunca moralim iyice çöktü. Hamile kalmadan önce besin intolerans tedavisi görüyordum bazı besinleri sindiremiyormuşum ve ödem yapıyormuş mesela inek sütü yoğurt yiyordum zayıflayayım diye ama kilo aldırıyordu onun gibi mi oldu gene bilmiyorum. Hamilelikte hormonlar değişince. Hamilelikte sıkıntılı geçti hep yattım 😔