Bebeğim 6 ay 9 gunluk bugün beni dun de cok yordu zorlugu oldu atak mi bilmem dis kasintisj sanirim .sürekli tv bakma merakı kafa çevirmesi bende emzik veryorum uyucak oldu sabirsiz oluyorum sinirlenip ağlıyorum:( annelik zor sabretmek emek gerçekten. Bebeklerimiz bizi uzuyor yoruyor kimk zmaan uysal oglum benim sadece ilgi alaka cok ıstyyor yaninda olsam bile..sasirdim selavet cek nursah dedim aksam 8 9 kadar agladi bende oturup baksın istemiyorum tv ye .6aylik bebekler saatler uzuyor mu bilen var mi istediklerinde yönlendiriyorlar çünkü sakin kalabilmek istiyorum ben .kendi evladim günüm hep oglumla belim agriyor uyuyamadım duzgun hepsi var