Dud_26ouz Kızlar kızım hergün bu saatler de aglıyor meme veriyorum yok altına bakıyorum gazını alıyorum ama yok hep bu saatler de aglıyor bu bi huy mu acaba
BerilinAnnesi61 Dud_26ouz uyuduktan yaklaşık 80 dk sonraya mi denk geliyor ağlaması ve size tepki veriyor mu ağlarken elleri ayakları istemsiz hareket ediyor mu
ulkerkerimova Dud_26ouz benimki 6 da baslıyodu 12 ye kadar durmaksızın aglıyodu her gün 4cu aya kadar.
Sedaathy Ne kadar alırsan al annesı ıcınde gaz bombası var bebeklerın ıcınde 😂sureklı gazını al karnına havlu sar yenıdogan ıse annesı tek ılacı zaman baska caresı yok malesef cok yıpratıcı bır surec🤦♀️
BerilinAnnesi61 Dud_26ouz uyku atakları olabilir birde aşı zamanı eğer ki aşırı korku yasadiysa buda tetikler canım saçlarını oksayin baş parmağınızı avucunun içine koyun ozaman daha rahat sakinleşir canim