1buçuk aylık olduk benim hala kanamam var yani çamur gibi geliyor aslında ama anlamadım bitmesi gerekmiyor mu 40.ı çıkınca 😏 ben hamileyken kan ilacı kullandım şuanda demir ilacı kullanıyorum çok kan kaybettim diye neden böyle oldu normal mi bu durum