Kızlar merhabalar😇
Sezeryan ile dogum yapalı yarın 1 ay olacak.
Dün genel bir tahlil yaptırdım crp yüksek cıkmış normal değeri 1-5 arası benim 8.45.
Kanda iltihapmış sanırım saglık ocagındakı doktor evde bebegın var korono testide yaptır kafan rahat olsun dedi. Acaba dıyorum rahimdemi iltihap var Ağrım sızım yok dıkıs bölgemdede ama kokulu akıntım gelıyor kanamam lekelenme tarzında devam edıyor. Böyle birşey yaşayan varmı acaba 😊