habibe_kzlkaya Bak canım doğum yapmış kadında bile bi süre sonra bu durum gözükebilir. Mesala bende doğum yaptıktan 1 ay sonra kalp gibi göbeğimde bişeyler atıyordu doktoruma sorduğumda atardamar atıyor dedi. Böyle bildiğin pıt pıt atıyor atardamar her zaman kendini gösteren bişey olmadığı için bazen kendini gösterdiği için bizede garip geliyor haliyle yaşanılan durum bu yani canım