Evet benim oglumda hicbirseyi eliyle tutup agzina götürmuyo. Yemek ve oyuncak dahil. 11. Ayina yaklasiyo. Baslarda seviniyodum bu duruma. Sonra ek gida başlayınca kesinlikle birşeyin tadina bakmiyo. Cok nadir degisik bir oyuncak görürse bikez agzina soktugunu gördüm. Mesela yurutecte. Kafasini uzatiyo üstündeki oyuncuklari agzina sokmaya calisiyo. Dis cikarma dönemi. Eline bisey versem dislerini kasimasi icin alip yere atiyo. Yere atmayi o kadar cok seviyor ki. Bebeklerin agzina bisey goturmemesi anormal degil mi.boyle olan var mi bizden baska. Aslinda daha kucukken alip goturuyomus sonra ne oldu bilmiyorum