Merhaba arkadaşlar
3,5 aylık bebeğim 3-4 gündür emmeyi azalttı ve şu an sadece uyandığında 2-3 dk emiyor.Haricinde emdiremiyorum 😟
Ten teması,birlikte duş, dikkatini çekecek objeler, ayakta-pilates topunda emdirmek gibi birçok yöntem denedim ama nafile ..
Bu zamana kadar biberon emzik vermedim fazla gelen sütleri sağıp damlayla veriyordum ama şu an o uyuduğunda sağıyorum önceden tek göğsümden sağdığım sütün yarısını bile sağamıyorum iki göğüsten 😓 bazen kısa süreli uyuyup uyandığında emmek istiyor ama bu kez de süt yeterli gelmediği için bırakıyor
Geçici bir dönem inşallah bunu biliyorum ama çok zorlanıyorum kafam rahatlayamıyor emmeyince süt de azalıyor makine onun gibi çekemiyor çünkü.
Yaşayan,bu durumu aşan,farklı yöntemleri olan varsa yardımcı olabilir misiniz?