Ftrhn kesinlikle katılıyorum. Doktorum emzirdikten sonra 30 ml çıkıyorsa çok iyi demişti.
bir de bir yerde okudum, sütü sağdığınızda bebeğin çektiğinden %30 daha az süt çıkar yazıyordu. Bu nedenle anneler sütüm yetersiz kaygısına düşüyor , bebeğiniz açlık göstermiyorsa takılmayın bol dinlenin bol duş alın ve su için. Bu üçünü düzenli yaptığınızda artacaktır, ılık duş çok güzel süt arttırıyor bir de pozitif düşünmek 💚