smaktroll ben pozitifim son 10 gun icinde gorustuklerim karantinada esimin abiside pozitif onun gorustukleride karantinada.saglik bakanligindan gun asiri ariyolar saglik ocagi ariyor filyasyon ekibi basta aradi.eve ilac getirdiler ilce saglik merkezinden aradilar.evdemiyiz diye zabita gelio arada kontrol ediyor.Annem temasli olunca 1 hafta snr yasi ileri diye sanirim test yaptilar evine gidip saglik ocagi onjda aramis nasilsiniz diye.yani daha ne kdr ilgili olabilirler bilmiyorum
Ben soguk alginligindan bile hafif belirtilerim vardi 4 5 gun ole gecti koku gidince test yaptirdim evde esim oldu mu bilmiyorum 2 cocuk var annemle temasliyiz yasi da ileri negatif cikti.olabiliyor yani