kızlar bilgisi olandan bilgi almak istiyorum benim eşim bir önceki posta anlatmoştım korona olabilirmi diye testi poztif çıktı ama o kötü haldeyken ben sürekli yanındaydım duş aldırdım sürekli onunla temas halindeydim zaten biliyorsunuz eş arasmdaki munasebeti ona ragmen bulaşmadı ne bana ne kızıma çok şükür çok şükür de bu nasıl oluyor okadar trmas halindeyken nasıl oluyor ben korona olmuyorum bir bilgisi olan var mı??