Kızımın 6. Ay aşısı vardı ama soğuk algınlığı öksürüğü olduğu için 4 gün erteledi doktor yarın yapılması gerekiyor öncesinde doktor yine görmek istedi ama aradım şimdi randevu 11 e veriyorlar yani saflik ocağına öğleden sonra gitmem gerekecek. Başka bi ile taşındım bu ay ebemiz de değişti o yüzden arayıp soramiyorum da buraya soruyim dedim. Şimdiye kadar asilarimiz hep sabahtan yapıldı bizim yarın öğlenden sonra gitsem aşı yapılır mı yoksa sabahtan mi yapılıyor aşılar bir tek