yavrusununannesii Başını daha tam tutamyr yüz üstü yatırınca az tutuyor sonra ağlıyor bi sıkıntı olur mu
Brna-34 yavrusununannesii ne gibi bir sıkıntı canım benimde bebegim 3 ay 12 günlük bir sure tutuyor basını sonra Gömüyor kafayi yere
Deletedmom414 yavrusununannesii benimki hiç gömmüyor dimdik tutuyor ama bebekten bebeğe değişiyordur belkide
Edauu Zeten sürekli tutamaz bizimde oyle birqz tutuyo sonra aglıyo hemen kucagıma aldıgında cok tutuyo ama sürekli bası dik