Ymnsym3455 Zeyzeyyyyy ben bindim istanbuldan samsuna gittim 1 ay önce 2 ay olmasına 1 hafta vardı skıntı yaşamadım şükür
KitapKurduAnne Zeyzeyyyyy Nltka Ben bu ayın 10’unda bindim,pazar günü tekrar bineceğim . 🌸 Ateş ölçüyorlar ve orta koltuk boş kalacak şekilde oturtuyorlar . Benim şansıma iki koltuk da boştu .😊
benim-kalbim-o Zeyzeyyyyy Biz cumartesi günü vandan istanbula geldik bebeğim 2 aylık onunla ilgili bi sıkıntı yaşamadım ama uçak tıklım tıklım herkes yanyana oturuyordu her uçak aynı değildir belki.
Nltka Zeyzeyyyyy aynen bende ailemin yanına gidicem çok sıkıldım artık evden bakalım inşallah biraz toparlar o zamana kadar
jeune_maman Zeyzeyyyyy ben 20 gün önce İstanbul’dan Ankara’ya geldim ama orta koltuk boş degil hatta her yer tıklım tıklımdı 😒
benim-kalbim-o Zeyzeyyyyy Olmadı çok şükür gelene kadar uyudu zaten sonrasında da biraz huysuzluk oldu neyseki çabuk toparlandı
NrYlmzTsr Uçak boşsa orta koltuğu boş bırakıyorlar, ama doluysa yanyana gidiyorsunuz. Yine hostese yanı boş olan koltuk varsa oraya geçebilirmiyim diye sorarsanız yardımcı olurlar.
Tortilla_ Zeyzeyyyyy Ben geçen hafta bindim . Haftaya tekrar yolculuk yapacağım. 5 aylık kızım. Biraz huysuzlandı uçakta. Ama emzirdim . Emzirme örtüsünü de kendime bağlayıp çocuğumu örtünün altında tuttum . Kendiside inene kadar uyudu şükür. Herkes maskeyleydi uçakta. Risk illaki var da tedbir önemli mecbur