Kızlar bebeğim bugün 4 aylık oldu. Doktor ek gıdaya başla dedi. Ben ne kadar ne vercem bilmiyorum. Havuç püresi verdim 2-3 çay kaşığı kadar sonra mama yaptım. Ha bu arada HIPP Tahıl pirinçli toz var onuda kattım mamaya. Ay herşey çok karıştı birbirine 😂 napiyorum ya ben!
Doktorum çok pislik birisiydi o yüzden sorularıma yanıt vermedi.