Elos Bizde de aynısı oldu gecen hafta topuk kanı verdik ikinciye.. Bir hafta içinde bişe olursa ararız aramazsak sorun yok demektir dedi ebe. Benm moralim bozuldugjnda önemli bişe degil üzülcek durum yok dedi. yüzde 95 2. de bi sorun cıkmıyomus sorun cıksa bile hastaneye yönlendiriyolar yüzde 1 bebekte tedaviye başlanıyomus. Test yapıldugnda bebekte sarılık varsa o da degerin yüksek cıkmasını tetiklermiş. Bişe yokmus gibi varsay kafana takma dedi ebe