Emir1806 Edauu emziriyorsanız parol ve minosetten baika bişey kullanmayın. Apranaks zaten ağır bi ilaç
Edauu Sezeryan sonrası doktorum günde 2 defa icebilirsin demisti, İnternete yazdım rahatlıkla icebilirsiniz diye bi yazı okudum, paroıl hic bi fayda etmiyor